Στέλεχος της Samsung παραδέχεται ότι η Apple έχει καλύτερα προϊόντα

Σε συνέντευξη που έδωσε ο Young Sohn, Chief Strategy Officer της Samsung στο MIT Technology Review παραδέχεται ότι η Κορεατική εταιρεία έχει δουλειά ακόμα μέχρι να φτάσει την Apple.

Επιπλέον ο Young Sohn αποκάλυψε στη συνέντευξη του ότι στο σπίτι του χρησιμοποιεί προϊόντα της Apple. Μεταξύ αυτών είναι ένας Mac, ένα iPhone και ένα iPad. Η κρητική που ασκεί μάλιστα στην εταιρεία για την οποία εργάζεται είναι σκληρή αφού αναφέρει ότι οι συσκευές που έχουν στην κατοχή τους οι περισσότεροι χρήστες όπως τηλεοράσεις, κινητά, φορητοί υπολογιστές κτλ έχουν για παράδειγμα οθόνες της Samsung. Από την άλλη όμως η Samsung μέχρι στιγμής εστιάζει στο σχεδιασμό του hardware, σε αντίθεση με τις συσκευές της Apple οι οποίες εστιάζουν κυρίως σε υπηρεσίες όπως πχ το iCloud.

Παρά τις δηλώσεις και τα όσα θα πίστευε κανείς για τον Young Sohn η κριτική του φαίνεται καλοπροαίρετη αφού συνεχίζει αναφέροντας ότι η Samsung ελπίζει πως θα φτάσει στην κορυφή και στο κομμάτι του οικοσυστήματος που δημιουργούν οι mobile συσκευές για παράδειγμα. Μάλιστα 2.000 υπάλληλοι της εταιρείας έχουν ήδη μεταφερθεί σε δύο νέα R&D [έρευνα και εξέλιξη] κτίρια με στόχο να κάνουν και στους τομείς που υστερεί σήμερα, πρώτη την Κορεατική εταιρεία.

Σχετικά Γιώργος Αρβανιτίδης

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία σε περιοδικά, websites και blogs τεχνολογίας.

2 Σχόλια

  1. Η APPLE επενδύει σε Ταϊβάν-Κίνα και έχει άμεσα αποτελέσματα με το μικρότερο κόστος….η Ν. Κορέα σιγά-σιγά σταματάει να γίνεται «φθηνή» (βασίζεται πολύ και στην εγχώρια υπερκατανάλωση gagdets), οπότε στον τομέα έρευνας μπορεί να προχωρήσει αλλά στον τομέα εφαρμογής θα υστερεί αν δεν πέσει και άλλο χρήμα…και τους κινέζους δεν τους βάζουν στο «παιχνίδι» για να κρατούν τις επενδύσεις τους εγχώρια….θα δείξει ο χρόνος (αν δεν συνμπράξουν με τα φθηνά εργατικά της Β. Κορέας) πόσο ακόμα θα αντέξουν τον ανταγωνισμό των κινέζων μέχρι να «ξεφουσκώσουν» πρώτοι, πριν τους κινέζους… τόσο η LG όσο και η SAMSUNG (βλέπε τα χάλια της Ιαπωνίας).

  2. Αν κανείς κοιτάξει σε βάθος χρόνου θα δει ότι όλα αυτά είναι σαν ένας κύκλος. Κάποτε, όχι πολύ μακρία, το Κορεατικό προϊόν ήταν στη συνείδηση του καταναλωτή αντίστοιχο με το σημερινό Κινέζικο. Ο Ιάπωνας τότε είχε υψηλό γόητρο και ο Αμερικάνος μέτριο. Σήμερα έχουν αλλάξει όλα αυτά.

Αφήστε μια απάντηση